Po dwóch latach izolacji chęć podróżowania jest w nas jak zawsze bardzo silna. To, co się zmieniło, to nie to, czy chcemy podróżować, ale jak chcemy to robić.więcej >>
Niedawna ankieta przeprowadzona przez Global Business Travel Association w USA wykazała, że 40% respondentów stwierdziło, że ich firma wznowiła już niektóre krajowe podróże służbowe. więcej >>
Według badań prowadzonych przez ICCA International Congress and Convention Association aż 94% międzynarodowych spotkań zostało w 2020r. dotkniętych pandemią. więcej >>
Korelacja między liczbą międzynarodowych spotkań stowarzyszeniowych, a liczbą lokalnych liderów intelektualnych w zarządach międzynarodowych stowarzyszeń ... więcej >>
W dzisiejszym pandemicznym świecie cała szeroko rozumiana branża MICE jednoczy się we wspólnym celu, próbując przetrwać kryzys. Czy to jest chwilowy zryw, czy też alianse przetrwają i wzmocnią swoją pozycje. więcej >>
W ostatnim czasie zalały nas doniesienia płynące z mediów krajowych i zagranicznych o nadciągającej „bestii ze Wschodu”. Z czym kojarzymy Azję? Poza oczywistymi skojarzeniami z kulturą Wschodu. więcej >>
Ciekawy trend wśród osób podróżujących biznesowo, łączący business i leisure zaczął wkraczać do Polski. Młodzi pracownicy przywiązują dużą wagę do zachowania równowagi pomiędzy pracą, a życiem prywatnym więcej >>
Obawiam się, że wielu będzie się oburzać i gwałtownie zaprzeczać gdy powiem, że nie wierzę w spotkania (targi czy kongresy) realizowane tylko i wyłącznie w wymiarze wirtualnym. Może to moda? czy raczej konieczność ? przyszłość spotkań w tzw. chmurze. więcej >>
Metodologia ROI w dzisiejszej, tak trudnej sytuacji rynkowej, nabiera szczególnego znaczenia i ma szansę stać się kluczowym elementem współpracy klient – agencja. Kinga Danek, laureatka konkursu SKKP, przedstawia swoje wnioski, dotyczące stosowania ROI. więcej >>
Po całkowitej zapaści naszej działalności zaczynamy żyć i pracować w stanie „nowej normalności”. Kilka trendów, w tym cyfryzacja, zrównoważony rozwój i zwiększona potrzeba bezpieczeństwa które jawiły się jako przyszłość naszej branży, stały się teraz aktualne. więcej >>
Smart Meetings wymienia „kreatywność” jako jeden z trendów i zagadnień, kształtujących naszą branżę w przyszłości. Niektórzy twierdzą, że kryzys budzi kreatywność i stymuluje innowacje, musimy zacząć myśleć inaczej i szukać nowych aktywności. więcej >>
Nasza rzeczywistość w czasie pandemii została totalnie zdominowana przez wirtualny świat. Życie i praca przeniesione do świata online. Czy jednak tak będzie wyglądała przyszłość branży MICE? Niekoniecznie. Eventy plenerowe wracajdo gry. więcej >>
Przez ostatnie miesiące mierzyliśmy się z wielką zmianą, jaka nastąpiła w wyniku konieczności zachowania dystansu społecznego. Branża, dla której fundamentem są spotkania, rozmowy i relacje, praktycznie z dnia na dzień zmuszona została do pozostania w domu. więcej >>
COVID-19 uderzył w nas wszystkich z ogromną siłą. Nowe okoliczności dotyczące ograniczeń w poruszaniu się, dystansu społecznego, spędzania większości czasu w domu zmuszają do przemyśleń i refleksji nad tym, co tak naprawdę jest w życiu ważne.. więcej >>
Gdyby ktokolwiek niespełna dwa miesiące temu mógł wyobrazić sobie, że czas dosłownie zatrzyma się w miejscu dla wszystkich obiektów kongresowo-konferencyjnych, eventowych, czy sportowych w kraju, byłby zapewne uznany za obłąkanego. więcej >>
Obecna sytuacja spowodowana COVID-19 to ogromne wyzwanie dla gospodarki w szczególności dla branży MICE. Znalezienie substytutu dla bezpośrednich interakcji międzyludzkich i siły kontaktu podczas osobistego spotkania, to wyzwanie równie trudne.. więcej >>
Ponad 85 % miejsc pracy zdobywa się dzięki networkingowi. Spotkania twarzą w twarz generują więcej pomysłów niż spotkania zdalne. Spotkania są kluczowe dla budowania długotrwałych relacji. Przeciętna firma straci 17 % zysków, rezygnując z podróży służbowych. więcej >>
Słupki, wskaźniki i liczby wydają się mało atrakcyjne w porównaniu do kreatywnych treści, ale wsparcie statystyk w biznesie jest nieocenione. Analiza, wyciąganie odpowiednich wniosków pomaga realizować cele i planować skuteczne działania. więcej >>
Kończący się rok zwykliśmy zamykać rewizją powodzeń i sukcesów, a czasem analizą niepowodzeń czy porażek, zaczynamy też snuć plany, tworzyć listy postanowień na kolejny rok. A jak zakończyć dekadę? Jak rozpocząć nie rok, ale kolejne dziesięciolecie? więcej >>
„Legacy” czy „positive impact” w przemyśle spotkań odnoszą się do misji organizacji odpowiedzialnej za wydarzenie i wizji destynacji, w której je organizujemy. „Impactu” nie należy postrzegać wyłącznie w kontekście wpływu ekonomicznego. więcej >>
Związek Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA wprowadził certyfikację dla wydarzeń naukowych organizowanych dla przedstawicieli zawodów medycznych począwszy od 1 stycznia 2018, ale od roku 2020 wprowadzone zostaną istotne zmiany. Więcej >>
Nowy Prezes ICCA opowiada o rynku spotkań, znaczeniu ICCA jako unikatowego źródła wiedzy o rynku kongresów stowarzyszeń międzynarodowych. James Rees będzie gościem konferencji Miasta Historyczne 3.0 w Krakowie w dn.11-12 marca 2020. Więcej >>
Inicjatywa sektora obiektów w ICCA. Głównym argumentem do jego zainicjowania był fakt, że zrównoważony rozwój ma kluczowe znaczenie w przemyśle spotkań, a na świecie jedna trzecia całej żywności jest marnowana.
Więcej >>
Wydarzenie naukowe to nie event, w rozumieniu show. Tutaj nie kładziemy tak dużego nacisku na emocje, niezapomniane przeżycia – kluczowa jest wartość merytoryczna. Mocny program naukowy to gwarancja sukcesu.
Więcej >>
Organizacja kongresu - bez względu na branżę - to ogromne wyzwanie logistyczne dla wszystkich biorących udział w tym procesie. Istnieją jednak takie spotkania, w których słowo “wyzwanie” nabiera szczególnego znaczenia.
Więcej >>
Przedstawiamy 4 trendy w organizacji spotkań stowarzyszeń międzynarodowych, zdefiniowane przez ICCA, z którymi będziemy mieli do czynienia w 2019 roku. Po pierwsze pokazywanie, że kongresy pozostawiają trwały, pozytywny ślad.
Więcej >>
Program grantowy Incredible Impacts, prowadzony wspólnie przez organizacje Best Cities Global Alliance oraz ICCA ma na celu promować dobre praktyki w organizacji spotkań międzynarodowych stowarzyszeń.
Więcej >>
Prawdopodobnie wszyscy znają przysłowie: Sukces ma wielu ojców, a porażka jest sierotą. Jeśli w czasie organizacji i realizacji kongresu wszystko przebiega bez problemów, wszyscy czują się autorami tego sukcesu, ale jeśli ...
Więcej >>