Nowa platforma komunikacyjna - Współpraca IMEX i SMYLE

Grupa IMEX nawiązała współpracę z brytyjską agencją kreatywną SMYLE w celu wyprodukowania serii cyfrowych wydarzeń, które poprzedzą tegoroczne targi IMEX America w Las Vegas w listopadzie. 

Projekt, który potrwa od maja do września, rozpocznie się oficjalnie w przyszłym miesiącu. Nowa koncepcja ma na celu przyniesienie konkretnej wartości biznesowej tradycyjnym odbiorcom IMEX, którzy przez cały rok nie mieli możliwości uczestniczenia fizycznie w imprezach targowych. Ma również na celu stworzenie nowych możliwości biznesowych i przyciągnięcie nowej publiczności online.

Razem ze Smyle i po wyciągnięciu cennych wniosków z PlanetIMEX, IMEX planuje czteromiesięczny projekt, który będzie miał dwie wyraźne korzyści dla branży. Po pierwsze, będzie to czas i miejsce dla kupujących i dostawców do networkingu, pielęgnowania potencjalnych leadów i cieszenia się poczuciem wspólnoty i koleżeństwa. Po drugie, będzie to trampolina do osobistego zaangażowania w IMEX America. 

Całkowicie nowa platforma komunikacyjna dla profesjonalistów, zajmujących się wydarzeniami na całym świecie ma zapewnić angażujące, interesujące i satysfakcjonujące doświadczenia wszystkim, którzy z niej skorzystają. 

Targi IMEX America odbędą się w dniach 9-11 listopada w Mandalay Bay w Las Vegas.

Źródło: www.imexexhibitions.com

Autor: Anna Górska